Försenad uppdatering

Orkade inte med att uppdatera igår för det första hann jag ej sen blev jag bara så trött på allting ..
Var igår en stund efter skolan med Älskling, vi låg och myste och snackade det vanliga ♥ Åkte sedan på barn konsert, kollade på lilla Ida så sjukt söt var hon och alla andra små barn också dom sjöng som bara den! Det var en liten gullig bebis som kom och hoppade upp i mitt knä, men hur söta är dom inte när dom heller ej är blyga ... ?
Kunde inte sova ett skit i natt gick och la mig skit sent så ont jag hade, och så kunde jag inte sluta gråta ifrån halv tio brände mina tårar till runt kl. 1 då jag somnade. Ska gå till skolan sen lite senare så jag hinner med dom två sista lektionerna. Sedan blir det Gisledagarna tillsammans med Felix och Stina, men fan vilket skit väder ...
Funderar på vad jag ska ha på mig och hur jag ska håret, jobbigt läge ..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0